金天去學車,,我哭,,8堂啦,,我仲係直線到,,次次上堂,,個個C FU都話我錯,,
呢到錯A,,呢到錯A,,我自己學在4/5堂直線,,金日先話我呢5得,,呢5得,,
我無時間啦,,我好5知點A,,返到泥,,係咁喊,,次次去學車,,
都同自己講,,得GE,,+油,,狼狼喊完,,係咁食,,星期1在去過,,
我仲未輸,,我係俾人5叻,,都我會努力,,人地1次得,,我未10次囉,,
話未話囉,,喊完在泥,,我會在+油,,