家人,,朋友,,情人,,身邊ge事天天都在變,,
回想2前,,和現在,,變了很多,,
任何一件事在變,,
我都5可以去改返原來樣子,,
之可以去接受,,了解,,明白,,
2前我會問,,y你5可以改變下??
但現在,,我會問自己,,你要人地改變,,咁你呢,,
改變未a??
我都未改變,,又有咩資格去叫人地改呢,,
今天突然想起"她",,1個識了8年ge人,,
今天我對她在沒有感覺,,
真的,,
沒有嬲,,憎戈d,,
回想2前,,把"她"當作我家人,,
有咩事,,我都1定幇佢,,
可能我太傻啦,,傻的1相情願,,
但我很想話你知,,我沒有因為你,,
失去交朋友ge心,,
現在的我,,有很多朋友,,
他們都對我好好,,我覺得識到他們真的好幸福,,
真的!!
我希望你都幸福,,
|