我是一個執著牛牛??
係,,我係,,我話你廳我係a,,
真的很不開心,,
你5明,,點講你都5明,,
我很想努力做,,但我5開心,,5中2,,
琴晚我又同講呢個話題,,
我話你咁中2叫我buy,,係未a,,
咁你buy個手袋俾我a,,我話5係LV戈D 5要,,
佢話好,,我火都泥埋,,A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉,,5中2咁,,
佢話我自己搵野煩,,問我咁樣5好咩,,
好你屎人頭A,,
好A,,你咁中2叫我BUY,,好,,等你下次放假就同我BUY,,
BUY到你無錢,,
就算BUY幾多我都5開心,,因為你5明,,
好想喊A,,
|