金日返公,,突然想食6豆沙,,但係得HOT,,無COLD,,之後,,KA,,KA,,
之後等在好久,,都未COLD,,我未放係冰同到,,點知,,5好食,,><
之後英姐叫佢個女拎在珍珠奶茶俾我飲,,OK好飲啦,,D珍珠怪怪的,,
係未好怪怪呢..??
公司新橙品,,我正嫁,,令令A,,KA,,
不過就OK,,好食啦,,