金日都係好EYE訓起身返學,,個心DOWNX2地,,上學吧,,返到去,,
大口子正在''姐你杯''幾令GE,,不過我食在2口無食啦,,
5多中2 1早食SWEET野,,2+又努力-肥,,在食變PIG,,不過2+都係,,

之後到在放學就同黃婷行街街,,金日5洗返公,,感覺真好,,
BUT行在好久,,我都BUY5到我想要GE手鏈,,好想要返條手鏈,,
下次行街街在去LOOK過,,之後去在SUPERMARKET,,
BUY在D野,,又等王子俾野我,,THZ!!我好中2食呢D野,,正A,,呵呵,,

之後俾我正到勁好味,,55,,YUMY YUMY,,KA,,KA,,下次在食過,,[5知幾時先有金日咁得閒],,

BUY在我中2飲GE飲品,,正A,,KA,,KA,,仲同佢BUY在D野,,BUT,,

好小2+10點我仲可以學得金日咁得閒打日記,,明天應該不可以啦,,
好想5做啦,,好累啦,,心同身都好累,,真的,,好累,,
金日哭啦,,他還是不明白,,我累啦,,
|