我2+真係超嬲囉,,OK,,你想同你HOME人出去食飯,,出囉,,OK,,我1星期先見你1次,,
金日你放假,,要你陪我都5係好過份姐,,你老豆叫你去食飯,,你就咁廳話,,你話7點返HOME食飯,,
咁你係未知道打俾我,,話腥我知A,,我係到等你訓飽打俾我,,你2:30先打俾我,,下,,
你好好笑囉,,我同我A MUM去飲茶,,咁樣5打得嫁,,小姐,,呢D叫值口A,,得返幾個中,,
你咁都話要去正頭髮,,我俾個GOOD你好5好,,仲有A,,你同我講,,我都要陪下我屋企人嫁,,
下,,你好似約在我囉,,食飯第2日你返早,,放公在去食5得嫁,,1定要金日食,,5食會死A,,
你覺得無所謂,,我都無所謂,,仲有A,,我同你講,,我5介2同你去唱K,,無話5介2同你去所謂屋企人食飯,,
你同你所謂{屋企人}食得開心D啦,,我5阻你,,你D{屋企人}咁重要,,
我真係好傻A,,喊到個傻婆咁,,不過喊完舒服好多,,之後又食在D野,,
算啦,,我都慣嫁啦,,1次又1次大話,,1次又1次傷心,,1次又次認低,,
哈,,哈,,哈,,好想笑A,,哈,,哈,,好想喊A,,哈,,,,,,,
|