| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
日期!!``2005 年 6 月 23 日 星期四 |
|
 |
HAPPY BIRTHDAY"*
 |
MUSCLE MING"
生日快樂也

今日LAST DAY考試... yo!!
開心爆!!! XDDDDDD
考P.E同家政..謝SIR監考"
真OH NO!!! =[]="
考完同爛RAY..PINKY一齊走!!!!
之後PINKY話要返屋企拎錢==''
得返我同爛RAY!!
跟住又走埋...得返我一個>0<"
佢話要返屋企換衫wor!!!!!
之後自己響CITY行左陣"
爛RAY黎搵我^^
之後同佢去左楊屋道打羽毛波"
我同大佬SAM激戰呀!!
輸左.....

跟住蔡淇俊打黎叫我打乒乓波"
咪打囉..點知打左一陣都冇"
有個死短佬行埋黎鬧我wor"
話那我wear皮鞋打波!!!
頂...跟住落去打羽毛波"
妖..又落黎鬧

之後走人...同爛王子..爛RAY..爛PINKY去買生日cake比肥MING"
佢地全部入哂黎我屋企"重有一個爛銘!!!
食完野之後去左篤波"
笑鬼死我 XDDDD
響果度用D棒同爛RAY打交!!
short鬼左

7點幾佢地走人"
我陪佢地落去搭車...
行行下蔡淇俊打黎.."
傾 傾 傾 傾 . .. . .
*成日就係咁喇* THE END
|
|
JoyCe``打ge時間*︰2005-06-25 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 121 | »
|