今日一日比媽咪叫左起身``..7點幾囉"
要我去幫佢做野wow!!``....之後大隻蟹又打黎wow...
好彩醒左!!``...如果唔係你實比我鬧死!!``
9點幾就走喇...因為約左孫生..a lui..a ray睇戲!!``
原本林明章都去ga...但係佢話佢屋企溜水wow..-0-"
睇完就去左食野"...跟住去左機鋪打機!!``..
玩左一陣大隻蟹叫我去搵佢"...this time will be the last time!!``
之後就返左屋企lu``...
返左去冇耐又出過黎...出左去尖咀"
因為a爺響大陸返黎"...接完就去左食飯!!``
返到屋企勁攰nor...T^T