今日唔知係咪傻左
睇左兩套戲
-0-
下午同埋夜晚
兩次都唔同人
-0-睇完下午諗住返屋企
點知有個fd打俾我
話睇戲
之後就又去買飛
買完就去左食野
套戲7點10分
果時仲有半個鐘就開始
所以食都要拿拿聲
^^
總之今日好開心
玩得開心^^
令一個人好開心
星期六去元朗
同個fd去
好喇
唔打喇
唔知打乜喇
拜