祝:::細蚊生日快樂 <3'
金日去左學校打鼓 '
都幾好玩 '
金日死人烏D0N又話同我,ah欣去兒童王國 '
吼,,點知'?!吹水的 ..'
12點幾同ah欣去左m記{廁所.} '
根住去左黃金..去來來..'
根住又去返m記@v@'
食野..食到1點30幾分打俾烏D0N..'
根住係7仔等喇..'
大把人-VVV-'去到學校..'
以為係伍樓..點知貳樓-.-'
搞到我地跑-_____-'
吼..到左根住討論D野..就叫我地林樂隊名 '
林左個怪的..'' MUSIX ''{對不.?!}
根住就打鼓 ' 要記歌X AH.''難..'
玩左都幾耐 ' 就走左了 =)'
曖屎史迪仔.<3 '
|