今日四點幾比家姐嘈醒左
之後玩左陣電腦
五點訓番
六點幾又醒番
打左篇論文
七點幾就換衫
搭十到就行左去MTR站
行左去B出口
見到顧倩儀
同佢一齊番
番到去得呀嫻同D F.5
九點三到MISS WONG 落左黎
就叫Dorothy同我地操
係到玩Right Jess
家姐番左黎操左陣Marttime
伍紫同呀妹番左黎
呀妹就操番第一組
我地就個三個
今日可以話成日操MARTTIME同MARTTIME TURNING
好玩
好想快D入TEAM呀
今日好開心呀