| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| 2007-09-13 |
分類: 未分類 |
今日又要傻傻下番學-0-!
今日無遲到啦..哈哈,,今日成日都無乜野發生...不過到左放學之前個堂..我果班有個傻仔,,串串下,,咪屌尻佢囉,,
丫,,個仆街勁串,,仲屌我老母,,咪叫佢隻抽囉,,之後拍左佢個頭一下,,個傻系..叫Miss,,食屎啦,,傻系.!!
之後就放學,,坐左陣,,之後同牙維見到有個傻仔,,之後悶悶地,,牙維話想串下個傻仔,,之後咪過去串尻佢囉,,
之後個傻仔話隻抽,,哈哈,,佢真系吾識死-_-,!比我同牙維打撚到佢訓左系地下到]]傻系系,,
之後我地就番左屋企啦,, 今日打住咁多先,,,
Cmmmmmm*
|
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
2007-09-12  |
分類: 未分類 |
第1次開qooza,,吾知有無人黎呢/333\?!哈哈[[
今日又要晨咁早起身番學,,吾同人講..D人真系以為我倒夜香-0-!!
6點幾落到車站,,一落到去..就見到有車-_-,之後,好鬼開心咁拎個銀包出黎啦,,丫..食你個屎-0-,,架車埋到黎..見到架車上面D人..企晒系到-_-..就知無位坐-0-,,之後我就等下1架-0-,,之後下一架又鬼咁多位...頂佢吾順,,xd 幾經辛苦..落到大圍,,再等車..,,點知..一等..就等左10分鐘..都無車喎..之後我知如果再吾上車就會遲到-0-..我就跑左入火車站...答馬鐵上去..唉...不過,上到去..又系遲到.,,不過諗住是但啦...一入到學校...個個乜柒訓導行過黎屌我,,又話乜...又話7,,好啦..屌完...之後上課室,,坐下坐下..又到小息,,佢地話去食煙..點知有個牙Sir系到.食吾到...之後同牙維果D落左去食野...之後又上堂...坐坐下..又話食飯...D時間過得超快,,呵~,,之後同D FD上左去食煙...食到煙通咁...超快..哈哈,,食完之後,,落番去...我最快落到去..之後我無事..點知倩B..牙維果D行得超慢...比D濕9見到-_-,,之後佢地報串...之後D牙Sir就叫左佢地落去...好多謝佢地無篤我出黎...萬分感謝..xdd,,好快咁...又到左放學...之後同FD去左咬煙..吹水,,,之後就番左屋企啦,,\333/!
..Cmmmmmmmmm* |
|