(: GOOD MORNING "


MY LIFE IS SUCH AS SOME CANDIES .
SOME ARE SWEET ,
AND ALSO SOME ARE SOUR :D`
 
BabiixMon
暱稱: -♥蚊babii.<3
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
18-GEM :)
FAMILY{♥}`
* GOODNIGHT:D
唉唉唉唉 *
GHOST @3@
文章分類
全部 (107)
100問 (8)
h0LiDaY (24)
music sharing (5)
心情小記 (26)
我的作品 (1)
蚊之道理 (3)
番學既日子 (24)
無厘頭野 (9)
短片分享 (2)
圖片分享 (4)
未分類 (1)
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 541
今日人氣: 1
累積人氣: 6090
2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天
 
 
好耐冇打BLoG了; 分類: 心情小記

好耐冇打喇!

首先講句,

梁小楠,

生日大快樂 :)

我個新WaLLPaPeR得吾得牙-w-

我覺得0kay啵∼

琴日bPs面左試了..`

見到eLTiS同CeCiLia! {大敵...t^t!}

我覺得自己面得0kaY喎,

希望入到啦>w<!

[p.s. 原來媽子太緊張,

        我入左去之後佢作嘔=_=`]

 

我PRePaRe戈D問題;

竟然1題都冇問囉-_-'

O晒咀;;

D人個樣好寸,

So我都有D雙重性格-_-v

吾想輸俾人嘛 ~

 

 

 

多謝公公~

 

我系HaLL等緊戈時狂打喊路-,-'

希望冇人睇到la.

我見到佢2個

1個呆左1個囧左;

哈哈. 勁好笑!

 

佢2個個NuMBeR細D所以in先,

 

到我行樓梯去in戈時系某層見到eLTiS,

 

佢冇見到我, PRePaRe緊;

再行多層見到詩詩利亞, 佢見到我

 

仲同我hi添=w=!

in完去左食自助BRuNCH~

正到飛街∼3∼!

發表時間:2009-03-29 02:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


*____MuSiC PLaYeR(3`


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單