(: GOOD MORNING "


MY LIFE IS SUCH AS SOME CANDIES .
SOME ARE SWEET ,
AND ALSO SOME ARE SOUR :D`
 
BabiixMon
暱稱: -♥蚊babii.<3
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
18-GEM :)
FAMILY{♥}`
* GOODNIGHT:D
唉唉唉唉 *
GHOST @3@
文章分類
全部 (107)
100問 (8)
h0LiDaY (24)
music sharing (5)
心情小記 (26)
我的作品 (1)
蚊之道理 (3)
番學既日子 (24)
無厘頭野 (9)
短片分享 (2)
圖片分享 (4)
未分類 (1)
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 541
今日人氣: 1
累積人氣: 6074
2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天
 
 
好痛 x_x` 分類: h0LiDaY

吾通琴日跳舞跳得太勁 -3-

搞到而家隻手好痛 @@"

個拉好難形容架 haha

其實講你地聽都冇用啦 xdd

琴日真happy ;D

系YMCA戈度HEA到差吾多九點

差d俾媽咪鬧tim :P

RAINBOW又遲遲都未放 ...

呀V又趕住番屋企開飯 ;

所以8點8我地就走左嚕 `

ET原來幾無聊下 =3=

好多戈d搞笑RiNGToNe "

有個系鬼聲 -/\-`

我話睇RAINBOW姐跳嘛 ;!

佢竟然系門出面好大聲甘播囉 -.-`

不過呀V都有教唆他人既 <3

播到最尾戈個尖叫聲呢 ,

d人笑左 haha

吾知系咪聽到呢 ~

今日做過既野 ;;

0930~1030 theory
1400~1530補數

補完我本身諗住去YMCA交$+同GARY傾幾句就走

點知原來今日綠色大使有meeting -0-"

俾PHYGo捉左去 @3@

一路HEA一路整

跟住1740戈時

媽咪打黎話補習老師黎到左 -,-

我都開心到吾記得左要補習 -3-"

so跑番屋企 ~

{ 冇遲到架 xDD` }

今日補習睇左中學戈d書

我上到中學一定要加油呀 ...

如果仲系甘懶一定吾夠人讀架 /__\

CAMI 加油呀 *

如果佢系既

吾理系幾多年

都一定會等您 !

發表時間:2009-08-14 08:39 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


*____MuSiC PLaYeR(3`


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單