| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| 好痛 x_x` |
分類: h0LiDaY |
吾通琴日跳舞跳得太勁 -3-
搞到而家隻手好痛 @@"
個拉好難形容架 haha
其實講你地聽都冇用啦 xdd
琴日真happy ;D
系YMCA戈度HEA到差吾多九點
差d俾媽咪鬧tim :P
RAINBOW又遲遲都未放 ...
呀V又趕住番屋企開飯 ;
所以8點8我地就走左嚕 `
ET原來幾無聊下 =3=
好多戈d搞笑RiNGToNe "
有個系鬼聲 -/\-`
我話睇RAINBOW姐跳嘛 ;!
佢竟然系門出面好大聲甘播囉 -.-`
不過呀V都有教唆他人既 <3
播到最尾戈個尖叫聲呢 ,
d人笑左 haha
吾知系咪聽到呢 ~
今日做過既野 ;;
0930~1030 theory
1400~1530補數
補完我本身諗住去YMCA交$+同GARY傾幾句就走
點知原來今日綠色大使有meeting -0-"
俾PHYGo捉左去 @3@
一路HEA一路整
跟住1740戈時
媽咪打黎話補習老師黎到左 -,-
我都開心到吾記得左要補習 -3-"
so跑番屋企 ~
{ 冇遲到架 xDD` }
今日補習睇左中學戈d書
我上到中學一定要加油呀 ...
如果仲系甘懶一定吾夠人讀架 /__\
CAMI 加油呀 *
如果佢系既
吾理系幾多年
都一定會等您 !
|
| 發表時間:2009-08-14 08:39 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 107 | »
|
|