蕉頭早幫阿媽買菜,
下午去左朋友屋企跟住番到長康撞到個friend但係我要番屋企同唔倒佢!
E家我有好多 friend有左仔就唔理我啦!
你地E家我有好多 friend有左仔就唔理我啦!
今日D 卷好容易呀
我E家對佢死左心啦
冇左佢好煩呀,佢好似唔理我啦,如果唔係就好啦,如果星期一佢理我就好啦