哈哈哈哈@@ 第一次係QoOzA到打BloG 個FeEL好似幾好
好耐都冇打LU 真係有D唔慣~
睇返之前自己個BLOG 真係覺得自己有D傻 至於點解就唔講LU
希望我自己可以日日都記得呢到啦>M<
你是否有心避我?? 如果是 那我就配合你吧~
你在街頭時我去街尾
這可以了吧~