Badmoney
暱稱: *曳MoN※☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-06-13
2C
7月31日----美豆紀念日...
回憶
若時光可倒流
文章分類
全部 (59)
諗諗諗 (17)
九唔搭八 (7)
每日一篇 (34)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ah bee yoyo
羅大金鳳姐...xdd
koey xg yoyo
※汝♁乃♀B↓
最近訪客
最近沒有訪客
                                        
2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天
                                                        

2C

7月8日--SING CON

哈哈冇拎到獎=]

但我地班跳得好齊 唱得好好 做得好好

返到黎比好多人讚我地

我覺得我地好成功  係我心入面已經拎左獎=]

多謝  你地=]

---------------------------

7月9日--班會旅行

哈哈 我諗住定呢日係有個原因  因為SING CON衰左可以黎慰藉  成功左可以黎慶功a_a

淨係係車度見到赤柱都high定先-3-  成班人係度叫叫叫叫叫叫叫=]

跟住落到車 係度搵燒烤場-3-... 跟住幾經辛苦先搵到之後  放低哂d野就彈左落水

哈哈 都幾開心xd  成班人係度發癲=]

又撥水又乜又物-3-

我唔識游水 但我識浮-3-

波英好勁  不過我真係驚佢浮浮下浮到去浮台度-_-

跟住玩玩下落雨 \囧/...

成班去哂燒烤場-_____-

我同雞雞同埋普致去左更衣室-_-v    我覺得普致好叻仔好好人-3-

特登走埋黎遮我同雞雞=]

跟住一陣之後 舊黑雲吹走左  我去左堆埋2c 跟住落水再玩a_a

哈哈好正  呀臭同劉慧玲教我游水=]  不過我學極都唔識-3-

跟住玩到咁上下去左燒烤   起爐起死人    估唔到最遲起果組會最快起得著-3-

d火仲要好靚好旺    燒完我行左去d石度-_-

坐坐下訓左-3-   真係好好訓架個度  好正好好坐

雞雞叫返我返去  跟住又去游水0v0

玩集體活動   水上馬騮搶球-v-    哈哈好膠   我強搶唔知邊個個波 搞到佢要做馬騮a_a

臭顯係咁禁人落水-_-  又用個曬水個舊野 裝d沙 淋落雞雞度@v@ 哈哈哈哈哈

玩完馬騮搶球玩動物園唔知咩咩

妖 個個都唔似豬叫 就應該sm佢地啦-/\- 

跟住玩玩下又游游下又落水

6點上車走人   個司機勁好人幫我地影相=]

返上水 去左金香打邊爐

叫酒飲   飲到個個啤啤夫  貓哂-3-

wingni勁驚咁係度話 哎呀佢地飲醉左呀?!點算呀/口\?!

-_-

koey波英徐爺醉得好勁

jeff食雞公子  囧

k0ey話會增強性能力-_-

原來你係d咁既人黎-3-

仲要話  哎呀你唔好理我啦我自己會返去架啦你訓先啦    囧

買單走人  去m記hea左陣 

k0ey同波英係度自拍-____-

出m記門口 波英嘔到七彩

嘔完精神哂-_-  嘔前嘔後兩個樣-_-

跟住返哂歸。

--------------------------------------------

7月10日---同呀淳食夜晚果餐-3-

琴晚玩得喪得濟 唔夠訓

爛鬼inter house quiz要我返黎

係禮堂訓著左

訓到好唔舒服  

後面有人煩 後面有人煩 台上面又訓

我條頸痛到抽筋-_- 

真係好無聊囉個quiz-_-  

跟住夜晚同呀淳食飯=]

呀淳要去第二度教書

影左好多相  又飲酒-_-    徐爺真係好唔飲得-_-!

出左街市出面傾

好多2c回憶

好多野同呀淳講   呀淳笑得好開心

我唔會唔記得你=]

多謝你對我地一直以黎既忍讓同寛恕

多謝你一直對我地好好

多謝你一直盡心盡力教我地

多謝你咁用心良苦 教好我地

好多謝你=]

好開心有你做我地老師

你一日係我地老師  呢一世都會係=]

多謝你=]

--------------------------------------------

7月11日---結業禮

其實都幾唔捨得=]

頒完好多獎 

返到課室 陳凱琳同我地講左好多野

多謝你=]

我知我地成日都令你失望 令你心痛 令你唔開心 令你比人鬧

但你一直冇放棄過我地 一直支持我地 一直保護我地

你係一個好出色既老師

好多謝你一直以黎既照顧

你成日都係適當既時候 講d道理出黎 令我地思考

成日都搞gag-_-

你係一個好好既老師

好到飛起=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

我愛你=] 好多謝你=]

 

約定左係12點係m群

等待2c變成ex2c

好多人打左比上機班人=]

好團結架我地班

好團結好團結好團結=]]]]]]]]]

不斷咁同人講  我地要好開心咁迎接我地變成ex2c

但其實我好心up-_-

好唔捨得  好想一直係2c

好想一齊升上3c 大聲同人講  我地係3cers

好開心 有你地陪我過2c

好開心 有你地陪我成長陪我大

就算未來係點  我地依家係2c 將來都會係2c  永遠都係2c

we are 2cers=]'

我愛你地=]

呢年我失去 我得到 我成長

em...

呢年好充實=]

thz

all of my fds

刊登時間:2008-07-12 05:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]