| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
 


2007 年 6 月 6 日 星期三  |
2007-06-06  |
今日放學去左買keroro比細佬
佢收到超開心........
即刻拆出黎砌..........
但係就買5到我想要既野.......
唉......比隻HELLO KITTY講中左......
比佢講中左無哂個款蛋糕粉賣- -"""
諗住咩架TIM....
依家無囉........
><""
已經無得買...之後搵下有冇strawberry買- -"
唔知點解....搵黎搵去都無既....
真係........><""
遲下整其他野食~_~"......
|
| 刊登時間:2007-06-06 11:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 25 | »
|