![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2009-04-24 個心情其實係唔係多餘架,,點會成日都開心或者成日都唔開心呢...填無算-,-\ 一放學要去art room sic 第一次呀今年XD 不過art room 無位 所以要去第二度做 成個傻仔咁 之後.............................唔好提喇 好彩最後有d好開心既事發生返XD 夜晚,, 出去同方文俊出去踩夜車,,去左烏溪沙 今次呢旅程 絕對絕對辛苦過同呀簡佢地去踩單車.....原來方文俊好踩得-v-" 神 敷左個小形蜘蛛網mass,,覺得唔好受- -"
第一次去d咁黑既地方踩呀XD 幾好玩
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||