| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
| ✿年二八同九❤ |
分類: ♥包之日記♥ |
今日係年二九
廳日就年初一喇
所以今日左朋友去行年宵~~~
唔知會唔會比人踩呢可~~~~
你知啦 而家都唔點解系年宵呢種地方 因為人多
所以就好輕人踩人~~~哈 我發覺我而家冩嘅野爆無聊~~==
講翻琴日先~~~~
琴日夜晚同親人食團年飯 當大家圍埋一齊食嗰陣
好温謦呀 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈```````````~~~~~~
仲買左嗰累似gregory嘅書包 ~~揾左距好内架喇~~~~~超high
跟住 舞野講喇~~~好~~~
收筆*v*
|
| 發表時間:2010-02-13 09:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|