孤獨之聲
呢個係我人生第「一」個blog,請大家多多支持!
Baou
暱稱: 孤獨心聲
性別: 男
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
如果可以再給我一個機...
2007-06-13
對唔住><
2007-03-07
2007-03-05
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
黑色陰謀
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 78
今日人氣: 4
累積人氣: 1567
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天


2007-01-26 分類: 未分類

好耐冇打日記lu...

今日心情好...

打埋今次啦...

今朝11:15起身...

刷牙洗面換衫...

食埋野出門口...

返到學校12:45分...

岩岩好...無奈...

之後又落去準備...

點知個老師同我講...

你地去做學生代表啦= =

同d form1講...

話驚我地唔熟手...

比d熟手d既做...

我就諗...

你而家唔比我地做...

幾時先會熟手...

如果你次次都話比d熟手既做...

我咪永遠都唔熟手囉= =

咁姐係我畢業都唔駛做啦...

3:00...禮堂發臭時間...

睇見Brian哥...

真係冇野講...

同肥軒&老黎係到喪笑...

之後黎智傑...

哈哈哈...

佢係到同我傾計...

比阿sir見到...

捉左佢去後面坐...

唔知點解個阿sir唔捉我呢= =

到最後...姐係尾聲...

不過有個人煩到飛起...

其實佢一路都好煩架喇...

至於邊個...唔駛講啦...

係咁係到撩女仔...

頂佢唔順...所以就叫d女仔唔好理佢啦...

點知比阿sir話我...

真係冇野好講...

之後返課室...

黃耀森係到扮老師講野...

頂佢唔順...

所以講左句...好大聲= =

「收皮啦你!」

比郭老師聽到...

之後佢叫我留低= =

不過佢就冇罵我...

叫我要識得處理自己既情緒...

同埋...我都唔記得左...

之後去正丰買work book...

之後又同肥軒買game...

然後就同它黎買野食...

最後就搭軒鐵返歸...

返到屋企都7點lu...

仲有...

你地覺唔覺李莉個髮型...

成個頭盔咁= =






訪客留言 (返回 Baou 的日誌)


liu liu 於 2007-01-29 07:56 PM 發表:
哦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liu liu 於 2007-01-28 09:45 AM 發表:
你地服務生本身做咩嫁??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

接待嘉賓
Posted at 2007-01-28 01:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



碧子 於 2007-01-27 07:52 PM 發表:
豬皮唱歌o個陣係咪好靚[女]呀^口^
哈哈,笑鬼死人呀xdd
YUMI前面D頭髮有D似啦= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

靚爆啦
Posted at 2007-01-28 01:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PoRtIoN 於 2007-01-27 04:03 PM 發表:
易潔煲膽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liu liu 於 2007-01-27 02:41 PM 發表:
我覺得好搞笑..
電飯煲..^^""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TamamaKatie 於 2007-01-27 02:00 PM 發表:
幾啦....
不過青姐個講法貼切d..
嘻嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccy 於 2007-01-27 10:59 AM 發表:
覺得咖-=-"..
又好似電飯煲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=O=
電飯煲...
Posted at 2007-01-27 04:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]