今日中午落好大雨..所以無返屋企食... 去左大家樂.. 不過走戈陣都係濕左對腳... e排中午都好少同momo ,m巾食.. 今日去食野同食緊野我同係無咩點出声.. 可能我自己諗多. 我覺得同momo 突然變得好生疏. 係未因為有m巾係到所以佢先咁呢..其實你唔中2人地咁點對你.. 同樣你都唔應該咁對人... 「己所不欲,勿拖於人」丫!!... 希望係我自己錯覺.~
廰日開始就係考試週,, 一連串ge 考試真係過得好快. 我真係好擔心數學... 因為可能又因e科而影晌多次我一生. e排發生左好多事"但係我都盡量叫自己唔好去諗.. 不過一直會係我心底.. 捱得過就係成功.. 我一定要專心考好個試.. 加油. !
|