今日考了物理同hisory .. 應該幾好.. ^^ . 因為沈晚温左好內丫..,. 付出左一定得到回報ge..
今日返屋企online 又同momo 閙交. 唉.. 其實成日氹人真係好煩嫁. 比人氹係好開心.. 但係有無諗過氹你ge 人... 日日都係咁悶唔悶 ?! 今日搭車. 見到個小朋友係車到走黎走去.又大嗌. 完全唔理世人ge 目光.. 令我諗到做小朋友真係好. 咩都唔洗諗.. 一直將大經歷ge野越黎越多. 要面對ge 野都好多. 之前做錯過ge. 返唔到轉頭.. 將來又會係點.. ?..........真係好好珍惜時光
|