星期5 戈日隻腳好痛無反學去左睇跌打.. 包到豬啼咁.ha .不過而嫁無咩事.淨係有時會痺痺地..星期6因為黑色暴雨..so又無返,,星期6無去飲酒.xd' 今日同calvin去左打機..狂輸左lo,..-.- 之後送calvin去到高士德自己返屋企..返到屋企無人= =就自己煮雞翼同魚蛋 ,淥面食,,頂! d chicken wing 唔熟lo.我戈陣諗住少少唔熟唔怕嫁ma. 搞到我而家好肚痛... 講到e到先!