今日又係星期一..唉.. 一返到去又好多野測....有時真係情愿係屋企算.. 一出街就咁多野要面對.....煩! 星期4,5,6,日,1 都放假..e個係唯一好ge 消息..今日見到momo 佢仲嬲我lo... = = 我真係想講.. 你打黎第一句就話. 屌你. 唔返學唔同我講.. 而你唔返學戈陣.我第一句係問你 做咩唔返學ge....你自己諗下係咩意思.代表咩..不過我明你係咩人.. 對你無影響ge 野你唔會理.影響到你ge 先關心先去做. 我真係接受唔到.. 對唔住. !