日日都好無聊. 真係想快D 揾到工..E幾日都訓到3點幾4點. 跟著食野睇電視.有時夜晚去玩. ..今日两點中起左身.同家姐去中華廣場搞返個車牌.佢有C家車同電單車牌NA... 哈哈.. ! .跟著又去聯邦搞返戈回鄉証... 真係晒死我... 跟著係水坑尾行左陣..E幾日都狂咳.. 睇黎係感冒.. E排愛情運都唔錯. 希望繼續係咁LA. ~