星期五
終於可以唱k 啦.. 好耐冇唱啦 - -"
叫到威威出黎陪我唱..hahaha 對上個次係同威威同埋tm唱..
都好耐啦.. 今次試下日式料理啦.. 點知都係一般
haha.. 女生最愛用的 ..髮卷
因為有book房既關係.. 可以唱到零晨5點 .. 雖然第2日 short week 唔洗返工..
但都唱唔到咁耐啦.. 威威law.. 唱左1陣炸ma.. 把聲就沙左.. 真係差
11點幾去影貼紙相 我們最愛 雖然係新機..又貴左啦 $70 不斷+價
明明Suii 就話係日本好平..好似廿幾蚊1次炸ma - -" 搵笨的 仲要影到我俊眼咁深..
明明就冇咁深既..d眼線
接下來就只有2人的自戀相啦