今日超熱重要出街- -
朝頭早7:00起
'laN'左去M記同呀媽食餐
就後做副祭,,着住條厚''浦''真係好熱...
重要撘十字架....煩....
做完同班小學雞打波
_________________________________
中午全家去左東涌食飯
我唔明:
東涌係香港西面
西貢係香港東面
玩野?!
但係重點係剪左頭髮
好核突~唔合比例....前長後短
近排狂煲:森美移動D歌~
留言ThZ~