| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-01-06 |
分類: 未分類 |
見到石雯慧後
真糸好黑
首先
今日要著校褸
點知尋日5番屋企
好彩晧睛肯借比我
我會記住你嘅大恩大德...
不過都要講聲Sor
因為你比人記左名
之然都一般黑啦
願主保佑我
5好比我再見到佢啦
仲有
百力滋好好味啊
|
|
|
童瞳` 於 2009-01-07 05:38 PM 發表:
zm
|
|
|
嗨' 我來留小腳印了 x] 我沒有被記名喔' 那老師直接無視了我 0_o" 呵呵
|
網主回覆
其實系我5記得同左老師講...
老師問我
只好實情禁同佢講左點解我有帶褸褸
總之一句
Sor 啊........
TOT Posted at 2009-01-07 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|