今天晚上
阿湯比左個網站我
看佐嗚BL了
哇啊啊啊
看到我哭了
真惨啊
----------------一條小小的分隔線---------------
今日上英文堂
Mr.Ho修左Book
我很利害呢
我系上英文堂see book
系無比人捉過架
Oh Yeah!!!