Bb1516SAD
暱稱: KAWAII
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我有多個日記板啦~~
KAWAII
MISS TANG..生日..
---"愛爆m根..
...病左...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Bonnie..媽
wakaka""王嘉..
"---我愛朋友..KazukO*MeiKwaN\\_JudY---
只愛她們...---"Best  Friend....>"<
我愛佢地!!...
AROHA............

2006 年 6 月 19 日  星期一   雨天



失常啦..

ToDaY

我一起身..就行出廳...

我見到我Y哥和媽咪..吃緊早餐..

我立刻去洗手間..刷牙..洗面..

之後..跳入房...穿好衣服...

我出廳..諗住食早餐果陣..

特然..被我牙哥打左一下..

起痛...我好想牙...

之後..牙媽打佢和罵佢..

我出門口果陣...

竟然聽牙媽拎傘...

落到去地下...好大雨牙..

一邊行..一邊諗會唔會紅色/黑色暴雨...

有機..唔洗番學...

番到學校..濕灑..

要去吹乾條裙牙..

but..特然之間...好唔想唔番學..

因為..如果唔洗番學..我有機....唉...

so..我妤想番學牙

today..

english  oral牙..

妤驚牙..

我妤想係休息既時候...溫習架..

竟然..要罰行牙...

..關sir..都唔記得..佢牙..罰人..罰罰罰..咁妤罰牙..

絞到...無得溫習啦..

妤唔happy牙!!

col既時候..都唔比有溫..

雖然..考完之後..好驚牙..

因為..我一番到禮堂...

有一隻..飛鵝既野..

飛左入我個書包牙...

0h...N0..

HelP....me..

好驚牙...  = /\ ="

幸好...我舉手..話比Mrs  Lam  知..

佢幫我把那一隻飛鵝....

坽番去黎...  >3<

整個禮堂D人都知發生咩事啦..

幸好...佢唔係到姐..

如果唔係...我一定唔舉手架...   = ="

總於...放學啦!!!Yesh

放學果陣..美君陪我去食糖水牙...

妤味..

 

 

刊登時間︰2006-06-19 08:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]