朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日10點幾同father去左拿蛋糕,之後就番牙麻到拜山,好多個B,之後4點幾同霖去左睇戲''20世紀少年''開頭好悶,不過之後好好睇,去個陣,我同霖係西鐵站到影相,睇完之後就番去牙麻到食飯,食完飯就食蛋糕,個蛋糕好靚靚唷.....食完,出去打左陣排球,就走,番到屋企12點幾,沖完涼就訓。