今日放學俾牙sir叫左去團契...本身諗著4個字就走,之後坐坐下就坐到完左先走,係個到坐左陣,牙sir要去開會,所以.....,完左之後,我地諗著走,唔知邊個聽到牙sir講野,我地就上番去睇,跟著我問左牙sir請野食,牙sir俾左20蚊我地,我地就去左佰佳買,我地一人一盒魚仔餅,不過要係22蚊,我地一人5毫,我地諗著一人一個半,俾番4蚊牙sir,廢事用曬....我地真係好 -.-之後我約左霖and mimi,我係錦上路西鐵站等左佢地好內,都應該有半個鐘....跟著佢地車我番去 ←(單車)....跟著番到去玩左陣,3點到就去左霖個到訓,好正.....
|