朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日lunch好正點..唉...今日又要女童軍啦..pk...又要步操,頂..勁唔想番女童軍囉..唔該..今日叫到喉嚨痛囉..前面個d聽唔到..又要人再叫過..你有咪我冇囉..前面有咁多人..點叫牙..on嫁你-.-..聽日lunch又要去步操囉..琴日跑完步..隻腳勁痛囉..我做壁報都唔去女童軍牙...妖. 你地睇下個網頂..http://gb.guestbook.com.tw/g8/gbook.php?applicant=badpul 睇完要留言的...