[td=1,1,90%]
豬淇的Blog`                                
                      朋友 我當你一世朋友  
                                           朋友真的可以1世嗎?                  
              
                                 朋友 你試過將我營救              冷淡令人很難受
 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
0h baby i l0ve y0u`☆           原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
             i l0ve y0u Everyday`              
Bb_ki
暱稱: `豬兜淇♪
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-08
2010-04-12
2010-03-26
2010-03-15
2010-03-08
文章分類
全部 (318)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 318
留言總數: 914
今日人氣: 7
累積人氣: 9443
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


運動會 分類: 未分類

嘩嘩嘩...今日運動會牙..正..上午勁悶...不過要跑班際4x1..妖..個個死人阮可玲...唉..不過我地都好似''令''第三..跑完就去左食野..哈..我地同牙B玩..因為牙B落左黎...牙B覺得寶寶靚wo..係咁同寶寶玩..哈..笑死我..跟著..食完番去又跑過..今次跑社際..4x4..正..跑完之後..死左..可能太耐冇跑掛...之後就趴番屋企..because我隻腳勁痛...跟著番到去訓左成個鐘..之後沖涼..跟著玩陣電腦就食飯...






訪客留言 (返回 Bb_ki 的日誌)


fLoVe_StiTch 於 2008-10-21 08:01 PM 發表:
跑咁少就腳痛.....-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是的...好內冇跑過....第一次就跑咁快...點會唔痛呢...
Posted at 2008-10-21 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]