朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
嘩嘩嘩...今日運動會牙..正..上午勁悶...不過要跑班際4x1..妖..個個死人阮可玲...唉..不過我地都好似''令''第三..跑完就去左食野..哈..我地同牙B玩..因為牙B落左黎...牙B覺得寶寶靚wo..係咁同寶寶玩..哈..笑死我..跟著..食完番去又跑過..今次跑社際..4x4..正..跑完之後..死左..可能太耐冇跑掛...之後就趴番屋企..because我隻腳勁痛...跟著番到去訓左成個鐘..之後沖涼..跟著玩陣電腦就食飯...