[td=1,1,90%]
豬淇的Blog`                                
                      朋友 我當你一世朋友  
                                           朋友真的可以1世嗎?                  
              
                                 朋友 你試過將我營救              冷淡令人很難受
 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
0h baby i l0ve y0u`☆           原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
             i l0ve y0u Everyday`              
Bb_ki
暱稱: `豬兜淇♪
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-05-08
2010-04-12
2010-03-26
2010-03-15
2010-03-08
文章分類
全部 (318)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 318
留言總數: 914
今日人氣: 17
累積人氣: 9453
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


陸運會後.... 分類: 未分類

今日又要陸運會啦...頂..要個個女童軍...勁魚囉唔該...今年全場總冠軍係綠社wo...上年紅社...放左學...我、寶寶、林去左我家接牙B...同牙B去打波...因我隻腳痛的原因...寶寶同林要睇著牙B...可憐...你知啦牙B咁乖...同佢打左陣波就去左m記食野...係m記寶寶同牙B係到跑黎跑去...勁咩囉...鬼叫牙B鐘意你咩...哈...我同林影左d到冇得d ge 相..哈..我地係m記都坐左好內...之後接我表妹放學[勁x個個-.-]跟著佢地去左我屋企...牙媽俾wo..出奇出奇...跟著係屋企個寶寶好白痴...係度玩車仔...林係度玩白板的物體..我就玩d正常d ge...[電腦]...哈!不過我地點白痴都唔夠寶寶咁白痴玩車仔...之後我牙媽番...見到佢玩車仔...就叫佢做左d野...唔講係咩..because唔知點講...之後牙B醒左..但林、寶寶要走..我同牙B就送佢地...加去交飯單^^[寶寶都要]^^之後就同牙B番屋企食飯。                                                                                                            

今日的相:

←好搞笑牙 ←nike ←寶寶整的 ←我畫的[是但畫] ←寶寶好似媽媽...哈 ←好型牙-.-

 






訪客留言 (返回 Bb_ki 的日誌)


♂寶寶♂ 於 2008-10-23 05:23 PM 發表:
痛哭中......=.=
做好人
CMCM...From You
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知你好人啦...thx...
Posted at 2008-10-23 06:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcy19941114 於 2008-10-22 11:48 PM 發表:
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]