朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日早上冇野做...之後下午係屋企幫媽咪數毫子...(勁多囉)數完之後就去市中行街街...係個到見到有對鞋幾靚...不過冇碼....之後去左個間朱朱力到買朱朱力買左49蚊...又要用錢...唉今個星期同下個月冇錢用....之後又去ELLA到買左朱朱力鏡,今日諗著整朱朱力...不過冇朱朱力買....;.討厭....之後行左好內....差唔多9點就番屋企...
今日買的東東:
我細個用的奶樽.,.哈...好得意... 幾多毫子
星期五放學影的