今日上中文堂默書同對小測...我中文小測33.5/50勁嗎?之後到左週會...勁正囉...本身佢講係咩報道會...我諗好悶...不過去幾多開...開始個陣佢地係到唱歌...之後派糖...勁正-.-到左放學要補默(英文默書)有80分...跟著...我地係課室到畫黑板...一陣睇下d相...我地畫完之後叫左牙sir上去睇...哈...pauline同Tb都係到....睇完之後我地諗著走...但係俾個個頌兒叫左去B房...唔知係咪話我地係課室開電話個d呢...搞到我地勁驚...之後入到左佢同我地講左d野...之後問我地住係邊...我地講完之後...就走...不過係同頌兒一齊走...我地行後門...唉...放左學...我同霖&mimi一齊番牙麻到...到走個陣...姑姐俾左個m記個d熊牙b...一隻黑...一隻啡...哈...我要左啡個隻...睇下d相
靚靚嗎?
|