今日本身去睇戲...不過林話唔去...所以冇得去...之後8點起左身...之後有好多野做...對我黎講...因為得半個鐘...除左做平時d野...又要洗頭同吹頭...又要換衫....唉...之後就同牙B同個d姨姨去餵魚...餵完就去食野...食野都食左好內...之後就番屋企...我大舅父黎左...之後媽咪過左去傾計...不過唔俾我去-.-咁我就系屋企啦...牙b同佢牙媽訓左-.-到左2點15就要落去bbq 我地系藍地到燒...但系系個到勁悶...開頭個陣燒左d野食...不過之係就訓著左...真系好悶的...訓左成個鐘...跟著俾牙媽叫醒左飲可樂...系飲可樂囉...跟著坐左1~2個字到...牙媽叫我問下d同學去唔去行街...之後我就打俾林問佢行唔行街...佢話行...咁我地就去啦...之後我地行ok內牙媽打黎話叫我去買鞋...正買完我地又行過哈...不過行左冇幾內佢就走左....
睇下d相
   
|