今日一起身勁凍囉...屋企個24℃俾牙媽捉左我去溫書...一起身就要溫書...一個字形容(慘)''..之後2點幾同豬霖and佢牙媽去左元朗培霖買校服...去到元朗好似話冇...之後去番天水圍...系輕鐵到...見到小學同學(子盈)跟著同佢傾左幾句...之後就落車...系個到等左0k內...先有...之後又落番元朗買運動服...又要等過-.-跟著佢牙媽就去買送...我地就去食m記...跟著...一齊番牙麻到...我地番到去...去左細樂到食盆菜...d魚蛋好正!!恭喜曬...e...細樂遲我2日出世炸...哈...食完就去左打排球...跟著就去左霖果到傾計...超暖...我地左五個人...分別系...我...霖...mimi...遐...妍...到左8點幾..我同遐就走...我地同媽咪個d去到元朗勁大風...勁凍...聽日好似系...16~19℃...唉...凍死...到左9點幾牙b番黎...佢又扒街啦...唉...真慘...就快考完試啦...考到星期二...聽日考...數學同綜人...加油吧!
天氣凍了...大家要小心身體喔...唔好生病...知道嗎?
|