今日系最後一日考試...正!今日考中史...勁易..可以咁講...可能系miss 張堂掛...我覺得中史易左好多..^^今日放9點10...超早...之後系學校坐左陣就去左運動場玩衫...超凍囉-.-跟著去市中...我地去到都差唔多11點...跟著去左m記食野...冇錢...我同寶寶一齊食...我地叫左個3號餐...我地咩都一人一半...除左可樂同薯餅...食完之後坐左陣..就去左睇包包..不過未開...咁就去左冒險樂園打藍球...系個到我地見到羅馨婷佢地...之後我地就玩啦...玩完就走...我地去左三樓坐...坐左陣...就落去睇下個間野開左未...點知...系...未開ge...唉...我地就去左許留山買野飲...之後去個間野睇...唉...終於開左啦...我地就入去睇啦...我要左桃紅色...本身我要黃色的...不過冇新...之後寶寶要左紅色...林要左紫色...之後我地買左就去玩包包...好正囉!好內未咩過書包啦...跟著我地去左影相...影完就去食kfc..我又同寶寶一人一半啦...我地食完就去左"留"蛋...我地"留"左個姑姑的公仔...林系仙子...我系micky...寶寶系minnie...哈...我同寶寶一對...之後又"留"左個d心心...我同寶寶同林都係一對...我有曬佢地個d心...哈...之後我地系到改名...個隻姑..我得個隻講寶寶...而寶寶個隻叫淇淇...-.-林個隻講雯雯...哈...而心心...我個隻叫豬儀...寶寶個隻叫豬淇...哈...正爆...跟著就去左彈琴...突然寶寶話想學琴...-.-真系多到爆...之後彈完就走...睇下d相.........
琴日牙b個樣好正...睇下琴日個d先啦...
形嗎? 勁正..佢個嘴...
今日個d啦...
←寶寶 ←我 ←林的包包 
|