今日英文堂派卷...得30分...聆聽40分...跟著上科學堂又派卷...我有61分...數學就解卷...數學有59分...之後體育堂考跳遠...跳完之後就玩跳繩....跟著綜人堂解卷同教書...綜人有50分...跟著解完之後就睇左段片...好搞笑...跟著牙sir教書個陣仲搞笑...個個葉佩系到講野...勁搞笑囉...搞到我勁笑...之後牙sir講珠江三解洲...之後佢講有冇珠江四角洲...唉...笑死左...跟著又我我就黎沉...勁黑me憎...跟著我地去左團契...今日個主題系k歌之皇...牙sir系到唱歌...勁正...跟著又話每個人都要唱wo...討厭...個個死人寶寶...本身得佢一個人唱...點解...又要我培佢唱...黑me憎...之後我地問miss張...佢話我地全班都合格...勁...跟著話我地80分以上...哈...好正....because我中史未試咁高分...牙sir請野飲...
|