朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日上英文堂個陣...我地D書系locker...但系我地冇locker鎖匙...之後就同個個死人miss pul話...e d 系你地ge事...跟著我地同佢講我地冇左條locker鎖匙...之後佢又話你地d書唔應該放系locker...跟著就轉話題...問我地個20蚊呢...之後我地話27號俾你...跟著佢就番番去...我咪同林講囉...locker唔系要黎放書...咁要黎做咩?佢都白白地ge...到左放學...林同寶要留堂...等到佢地放...就去左換衫...睇下d相...