朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
唉...今日第一堂系英文堂...一上堂就俾個個藩金鏈罰企...慘...之後上PE堂個陣...miss李帶左d人出去比賽...所以冇得上...不過系個個藩金鏈代堂...正...我地系咁玩...好正...不過到左第二堂系個個miss佘...跟著我同吉吉玩(被佢非禮)...慘...之後老師叫我坐前d...到左綜人堂...我地要做剪報兩篇...放左學..我同黃琼去左置樂買聖誕樹...之後回家...