朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日上中文堂個陣要默書...哈100分...之後上n&t勁正囉...不過要寫200字講我個音樂盒...都唔知點寫好,,.因為我個音樂盒都冇缺點...但優點有好多...不過都唔夠字數....唉....到左放學...我同黃琼去左市中...跟著番my home...