朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
琴晚同霖玩到2點幾先訓...今朝10點幾俾人噪醒左...之後去左錦田食野...食完就去左跳蚤...之後就番去...睇完電視我地又去過...不過今次系食野多...行完就番去同樂樂玩...(我表弟)..到左夜晚就番屋企...番到屋企緊系做功課啦...