朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
哈...開始放假啦...
不過星期一同二要番去...
今日早會果陣...我要出去拎奬...最佳進步獎...勁嗎?
跟著上中文堂..做聆聽...
maths:就做功課...
Eng:就系到玩...
放學啦...我地開始系做功課...不過做做下唔想做...
所以就去左問牙sir借排球打..
好正...這種感覺...
好日我都唔打排球的...
好想日日都系咁...可能系因為放假掛...
就快聖誕啦...祝大家聖誕快樂...希望大家在這個聖誕過得開心吧..