朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日9:30起身..跟著洗頭..
到左10:30到就去巿中..
同葉佩..ka man..買聖誕卡..
到左12點幾..同pauline,ka man,葉佩一齊去三聖揾肥肥...
之後一齊番學校..
番到學校我第一張收到的聖誕卡系涼婷俾我的..thx..
第二張系黃琼俾我的..thx
到左歌唱比賽..我地第六個唱..
超快..
完左之後..我地頭三名都冇..
放學啦..同ka man,黃琼去左市中...
跟著番屋企寫聖誕卡...