朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日又打邊爐啦...
今日2點幾同牙媽..舅母..牙琳去左元朗食壽司..
去到..我見到我的小學老師..(楊老師同魏老師)
甘講左句hi就繼續食..食完走果陣..牙媽叫我同老師講掰掰..
我又唔咁wor..就拉左牙媽去..
跟著佢地系到傾牙b d野...我就系到聽...無奈緊..
傾完就走..之後我地行左陣買完野就走..超累..