朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日又要番學啦...
今日上數學堂個陣...比牙sir聽到我講''屌''
牙sir行左過黎同我講...你係我心目中唔係咁ge....跟著我話我知...我係d乖學生黎嫁麻
跟萫佢講左幾句就走左...^^
到左英文堂......頂...佢唔轉位我依經好唔咩佢嫁啦...
之後又叫我答問題wor....人地唔識牙麻...咁就要人罰企-.-
頂又要我地整壁報....上次講左話我地唔洗整...點知又要...勁pk囉..